جرمگیری سنگ دستشویی

جرمگیری سنگ دستشویی – چگونه جرم‌های موجود در دستشویی و حمام را از بین ببریم؟

جرمگیری سنگ دستشویی – جرم‌های موجود در دستشویی و حمام را از بین ببریم؟ یکی از مشکلات ساکنان منازل، وجود جرمهای زشت در حمام و دستشویی است. همه دنبال راهی برای پاکسازی این جرمها هستند، اما هر چقدر هم تلاش کنند، جرمها از بین نمی‌روند. برای داشتن یک حمام و دستشویی پاک و درخشان، نیاز به انرژی و زمان زیادی ندارید. شاید تمیز کردن دستشویی، حمام، سرویس بهداشتی و توالت خانه برای شما جذاب و دلچسب نباشد، اما می‌توان آن را به شیوه‌ای خوشایند و جذاب انجام داد. متخصصان همیشه توصیه می‌کنند از مواد غیر سمی برای پاک کردن دستشویی و حمام استفاده کنید تا به سلامتی خود آسیب نرسانید.

جرمگیری سنگ دستشویی – تمیز کردن کاسه توالت

کاسه توالت یکی از نقاطی است که به شدت کثیف می‌شود. جرم‌هایی که در آن ایجاد می‌شوند، منظره‌ای بسیار ناخوشایند را به وجود می‌آورند و معمولاً سخت تمیز می‌شوند. برای پاکسازی جرمهای کاسه توالت، می‌توانید آب یک لیموی تازه را در یک ظرف کوچک بریزید و سپس آن را با یک دستمال کاغذی ضخیم به بخش‌های مورد نیاز بمالید تا کاملاً تمیز شوند. اسید موجود در لیمو، هنگامی که با کمی نمک ترکیب می‌شود، بسیار فعال می‌شود و می‌تواند تمام جرمها را از بین ببرد و هیچ اثری از آنها باقی نگذارد.

تمیز کردن زردی دسشتویی

تمیز کردن وان حمام

برای جرمگیری سنگ دستشویی و تمیزکردن وان حمام بقایای صابون و سایر مواد روی سطح وان حمام، باعث به وجود آمدن یک لایه می‌شود را بردارد. یک روش آسان برای جلوگیری از سفت شدن این جرم‌ها استفاده از صابون گلیسیرین است و برای گرفتن نتیجه بهتر، بعد از تمیز کردن مقداری نمک را به صورت مستقیم روی این سطوح بمالید و بعد وان را آبکشی کنید تا نتیجه را مشاهده کنید.

تمیز کردن دیوارها و سقف

گاهی دیوارها و سقف دستشویی و حمام هم کثیف می‌شوند. اما با چند مرحله ساده می‌توانید این سطوح را به راحتی تمیز کنید و دیگر نگران نباشید. شما می‌توانید اسفنجی را با سرکه سفید آغشته کرده و آن را روی سطوح مورد نظر بکشید. سپس ۱۵ دقیقه صبر کنید و این کار را دوباره تکرار کنید. اجازه دهید سرکه جادویی خود را روی این سطوح اعمال کند و پس از گذشت یک شب، شاهد تمیزی آن‌ها باشید. در روز دوم، اسفنج را در پروکسید هیدروژن آغشته کنید و روی قسمت‌های مورد نیاز بمالید تا کاملاً تمیز و براق شوند. اینطوری شاهد تمیزی فوق العاده‌ای خواهید بود.

تمیز کردن آجرها و کاشی‌ها

درسته که کاشی‌های داخل حمام نیز ممکنه جرم بگیرن. ولی نگران نباشید، یک راه ساده برای تمیز کردن و براق کردنشون هست. می‌تونید یه خمیر صابون مایع با پایه گیاهی و یه قاشق چایخوری جوش‌شیرین درست کنید. بعد خمیر رو روی کاشی‌ها و آجرها بمالید و با آب گرم بشویید تا تمیز بشن. در آخر هم اسفنج تمیزی رو روی کاشی‌ها و سرامیک‌ها بکشید تا بیشتر براق شن. برای پاک کردن قارچ و کپک در بین ریزهای کاشی‌ها و سرامیک‌ها، با یه قلم سرکه سفید رو روی قسمتهایی که قارچ دارن استفاده کنید تا کاملاً برطرف بشه. با این راه حمام و دستشویی شما همیشه تمیز و درخشان خواهد بود.

جرمگیری سنگ دستشویی

تمیز کردن شیرآلات و آینه‌

شیرآلات داخل حمام و دستشویی نیاز به تمیزی دارن. برای اینکار می‌تونید از یک اسفنج و مخلوطی از سرکه و آب استفاده کنید. اسفنج رو خیس کرده، در مخلوط سرکه گرم فرو ببرید و به مدت ۱۵ دقیقه به طور مرتب روی آینه‌ها و شیرآلات ضربه بزنید. اسیدیته موجود در سرکه به تمیز شدن مکان مورد نظر کمک می‌کنه. سپس می‌تونید اونا رو با کف صابون یا مایع تمیز کننده بشویید و با یه پارچه تمیز خشک کنید. حاصلش رو می‌تونید به چشم ببینید، آینه‌ها و شیرآلات دستشویی و حمام شما پاک و درخشان خواهند شد.

پرده دوش حمام

برای تمیز کردن پرده‌های پلاستیکی و پارچه‌ای حمام، می‌تونید از کف صابون استفاده کنید. اولاً، مقداری صابون رو رنده کنید و داخل ماشین لباسشویی بریزید. سپس پرده رو داخل ماشین قرار بدید. شروع به شستشو با کاهش دمای آب کنید و هنگامی که ماشین پر از آب شد، آب رو خاموش کنید تا پرده‌ها آسیب نبینن و فنجون سرکه و فنجون تمیز کننده به آب افزوده شوند. بعداز گذشت دو ساعت، ماشین لباسشویی رو دوباره روشن کنید و شستشو رو ادامه بدید. با این کار پرده‌ها به خوبی تمیز خواهند شد.

شرکت کفسابی مدرن ساب  آماده می باشد تا به تمامی مناطق و خیابان های همجوار شما خدمت رسانی کند در صورت مشاهده ی نمونه کارهای انجام شده توسط کفسابی  می توانید از طریق مراجعه به وب سایت رسمی ما از عملیات انجام شده و مراحل قبل و بعد دیدن نمایید. وبسایت ما دارای بخش های متنوع و مختلفی می باشد که شما عزیزان میتوانید با مشاهده آنها سطح و کیفیت کاری ما را سنجیده و تصمیم بگیرید. همچنین شما میتوانید نمونه کار های انجام شده در این خصوص را در قسمت نمونه کار ها مشاهده فرمایید.

مطالب پیشنهادی:

تمیز کردن سرامیک با جوش شیرین 

بهترین تمیز کننده سنگ کف و سرامیک چیست؟

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

یک نظر بگذارید