کفسابی و سنگ سابی مدرن ساب در صادقیه

کفسابی و سنگ سابی مدرن ساب در صادقیه

صادقیه از مناطق متوسط رو به مرفه غرب تهران است که بافت آن مدرن و غالبا نوساز است. هر چند در این میان سازمان ها و خانه هایی وجود دارد که دارای بافت قدیمی می باشند. به هر حال، هر خانه ی نو و تازه ای، هر سازمان یا اداره ای، به مرور زمان سنگ های کف آن یا نمای بیرونی آن شفافیت و تازگی خود را از دست می دهد و برای دوباره نو شدن، نیاز به کفسابی دارد. شرکت مدرن ساب که شعبات زیادی را در سراسر استان تهران تاسیس کرده است. مدرن ساب، کفسابی و سنگ سابی در صادقیه را تاسیس کرده تا بتواند زیبایی خانه هایتان را چند برابر کند.

کفسابی و سنگ سابی در صادقیه

مدرن ساب یکی از شرکت‌هایی است که به ارائه خدمات سنگسابی و کفسابی مشغول است. این شرکت با داشتن سال‌ها تجربه و افراد آموزش دیده توانسته است بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. از این رو می‌توان بهترین و مناسب‌ترین شرکت برای خدمات کفسابی و سنگسابی صادقیه را مدرن ساب دانست.

کفسابی و سنگ سابی 

حتی اگر صاحب یک خانه نو باشید و یا اینکه خیلی به تمیزی سنگ های کف ساختمان خود اهمیت زیادی بدهید باز به مرور زمان این سنگ ها شفافیت و تازگی خود را از دست می دهند. گاهی اوقات هم به دلیل ریختن مواد شیمیایی و اسیدی بر روی سنگ، چاله هایی در سنگ ایجاد می شود که عوض کردن آن کاری پرهزینه و زمانبر است. در چنین مواقعی بهترین راهکار استفاده از کفسابی است. که مدرن ساب در منطقه صادقیه این امکان فراهم را آورده تا بتواند خدمات خود را به ساکنان این منطقه و سایر مناطق افراد، به بهترین نحو ممکن ارائه دهد.

فواید کفسابی

 خدماتی که توسط کفسابی صورت می گیرد به شرح زیر است

  • براق کردن و شیشه ای کردن سنگ کف
  • رفع سیاهی و سوختگی سنگ کف
  • کفشویی و اسید شویی
  • فرچه سابی
  • لایه برداری و یکدست کردن سنگ
  • نماشویی
  • رفع پستی و بلندی های سنگ
  • براق کردن تمام انواع سنگ مانند موزاییک، سرامیک، گرانیت، بتن و …

خدمات کفسابی

 

هزینه کفسابی چقدر است؟

تمام هزینه های مربوط به کفسابی مطابق نرخ اتحادیه صورت می گیرد. البته این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. مانند نوع سنگ، متراژ محیط، تعداد کارگران فعال و …

پس برای اطلاع از هزینه دقیق می توانید با کفسابی صادقیه تماس بگیرید تا کارشناسان در محل حضور یابند و هزینه دقیق را به شما اعلام کنند.

جمع بندی

اگر در محله صادقیه یا مناطق اطراف ساکن هستید می توانید با کفسابی صادقیه تماس بگیرید تا نیروهای فعال، در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت کار کفسابی را انجام دهند.

اگر به دنبال یک کفسابی مطمئن و با قیمت مناسب می گردید کفسابی و سنگ سابی مدرن ساب به عنوان یک شرکت معتبر و مدرن که دارای سال ها سابقه است می تواند بهترین گزینه مناسب در محله صادقیه باشد. مدرن ساب به عنوان یک کفسابی ارزان قیمت می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد، البته قیمت ارزان به معنای کیفیت پایین کار نیست بلکه هدف این کفسابی جلب رضایت و اعتماد شما عزیزان است. پس بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی کفسابی، نماشویی و سنگسابی را به مدرن ساب بسپارید.علاوه بر کفسابی ارزان قیمت مدرن ساب شما در هرکجای تهران که باشید ما در شعب مختلف کفسابی (کفسابی ایران ) در نزدیکی شما و آماده خدمت رسانی می باشیم.

 

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]

یک نظر بگذارید