کفسابی در آجودانیه

کفسابی در آجودانیه

کفسابی در آجودانیه

کفسابی در آجودانیه جز یکی از بهترین خدماتی است که ما به مشتریان عزیزمان ارائه خواهیم داد. کفسابی ها به صورت چند دسته تقسیم خواهند شد که در شرکت ما همه نوع فعالیت کفسابی و ساب زنی انجام خواهد شد.

کفسابی در انواع مختلفی انجام خواهد شد. در کفسابی سرامیک از لقمه های مخصوص استفاده می‌شود و انجام کفسابی با استفاده از دستگاه های مخصوصی انجام خواهد شد که لقمه های مخصوصی در زیر دستگاه قرار خواهند گرفت و با استفاده از آن ها ما می‌توانیم اقدام به تمیز و پاک کردن سطوح نماییم.

کفسابی در موزاییک ها هم به دو نوع تقسیم خواهد شد که در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد موزاییک ها معمولا در حیاط و یا مکان هایی مانند تراس و یا گلخانه ها استفاده خواهند شد و به موزاییک های آج دار و بدون آج تقسیم خواهند شد و البته در موزاییک های آج دار انجام عملیات کفسابی به صورت بسیار راحت تر است زیرا کفسابی در این نوع موزاییک ها به صورت حرفه ایی قابل اجرا نیست و اما در موزاییک های بدون آج که در آن ها شیار و خطوط برآمده وجود ندارد به صورت حرفه ایی قابل اجرا است و می‌توان به راحتی روی این موزاییک ها کار انجام داد.

کفسابی در آجودانیه

کفسابی در پله و پاگرد

کفسابی در آجودانیه شامل کفسابی کردن پله ها و پاگردهای ساختمان شما هم خواهد شد. خیلی از مواقع پله ها به علت عبور و تردد بیش از حدی که روی آن ها انجام خواهد شد دچار کثیفی و آلودگی خواهند شد که بایستی اگر جنس آن ها از سنگ است کفسابی شوند.

کفسابی پله و پاگردها به مقدار زمان بیشتری نیاز دارد خصوصا اگر تعداد پله ها زیاد باشد. اما در کل کفسابی سطوح راحت تر و زمان کمتری را به خود اختصاص خواهد داد زیرا سطوح صاف هستند ولی پله ها گوشه های بیشتری دارند و طول و عرض آن ها کم است و هر پله بایستی به صورت جدا گانه کفسابی شود زیرا اگر یک کفسابی تمیز و درخشان می‌خواهید بایستی روی کار وقت و انرژی بگذارید.

پله ها تک به تک تمامی قسمت های پایین و زیرین پله کفسابی و لایه برداری خواهند شد. البته در کفسابی پله و پاگرد نیازی به استفاده از دستگاه های بزرگ نیست زیرا عرض پله ها کم است و با ابزارهای دستی هم می‌توان این کار را انجام داد.

دستگاه کفسابی دستی به صورت دستی است و در دستان کفساب جای می‌گیرد و برای سنگ هایی استفاده خواهد شد که دستگاه های کفسابی بزرگ روی آنها جا نمی‌شوند. به همین دلیل برای پله ها و سنگ های روی کابینت ها و هم چنین اپن آشپزخانه از این ابزار استفاده خواهیم کرد.

این دستگاه هم مانند دستگاه های کفسابی بزرگ با لقمه ها کار خواهد کرد و لقمه مخصوص هر سنگ را داخل آن قرار خواهیم داد و فراید لایه برداری سنگ را آغاز خواهیم کرد.

پله ها و پاگردها بخش مهمی از هر ساختمانی هستند که هنگام ورود به ساختمام بیشترین توجه را به خود جذب خواهند کرد.

کفسابی در آجودانیه

 

مزیت های کفسابی

کفسابی در آجودانیه یکی از فعالیت هایی را انتخاب کرده است که دارای بیشترین مزایا برای فرد است چرا ؟! چون با کفسابی کردن سطوح خود می‌توانید تمیزی و پاکی را به منزل و یا محیط کار خود به ارمغان بیاورید این یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین بخش از مزیت های کفسابی می‌باشد.

مورد بعدی این است که هر زمان سنگ سطوح ما دچار آسیب و یا شکستگی شود می‌توان با اجرای کفسابی و ترمیم شکستگی و مشکلات سنگ اقدام به رفع آن نمود و دیگر لازم به خریدن و یا تعویض سنگ نخواهید بود که به مراتب هزینه کمتری برای شما خواهد داشت زیرا خریدن و تعویض سنگ ها به هزینه بیشتری نیاز دارد.

با توجه به این که کفسابی برای هر جا و مکانی که آلودگی داشته باشد و سطوح نا سالم و کثیفی داشته باشد و یا حتی برخی سطوح مانند پارکینگ دچار لکه های زیادی از روغن و مواد دیگری هستند که با انجام خدمات کفسابی به راحتی از بین خواهند رفت و این یکی دیگر از مزایای مهم کفسابی می‌باشد.

کفسابی با وجود همه مزایایی که دارند موچب طول عمر بیشتر سنگ شما هم خواهد شد و زیرا این کار برای سنگ هم مفید است.

مدرن ساب علاوه بر منطقه آجودانیه در مناطق مرزداران و جنت آباد نیز دارای شعبه جهت خدمت رسانی راحت تر به همشهریان می باشد.

کفسابی در آجودانیه

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

یک نظر بگذارید